skratt skratt (:

ähähäh , igår var jag på ridskolan (: och då gjorde tyyp massa saker . det var asa kul , pallar inte berätta mycket men , höstlov har man iaf (: fast man kan inte tro att det är höst . asså , försöka fixa header snart :) jobbigt när man inte kan själv :) ähähä , men  i dag ska man väl inte göra ingenting ? ahaha , en fråga , kommer säkert hitta på något som vanligt , men ska iaf vila lite (: och kanske ut och ta kort ? (: klart man ska :)
håller på att grejar med den nu , men det går ju bra ? nä inte precis , darton är seg som F*N hatar när datorer är sega . ähäh , lite heller -.-
jag saknar min bebis <3 han är underbar<3

himlen är blå . klar och blå .
himlen finns alltid . det  är som en vän .
ingen mister en vän . iallafall inte himlen .
alla har en speciell person . alla kan gilla alla .
inget fel på en person . alla ljuger .
ingen har ingen kompis . alla är släkt med alla.
kompisar är livet . bråk är kompisbråk .
ingen aldrig vänner .alla har alla .
alla är vänner med varandra 1%.

gillar denna texten alice (: hon är bäst på att göra texter (: hmm .. gillar den texten (:
göör ni det?




Mikael Karlsson

7/10-10 . min älskling för livet 

han är bääst !
så det så . ♥'



( haha , ni vet inte hur jag gjorde denna texten va ? (: )

nä för det får ni inte ha reda på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0