4 april

jaha , dagen var ju great ? :D
Dagen:
Vakna vid 7 av Natalie för hon skulle upp t skolan , & då sa mamma att jag skulle ta på mig & skit oxå , men jag sega som fan , men skulle åka 8 ändå . mådde illa , ont i huvudet & ont i magen , för jag var så jävla nervös inför i dag på sjukhuset när vi kolla knät . men sen kom vi in dit , satte mig på saken & sen la mig på den för han skulle kolla min balans i knät & skit & tryckte & greja som jag vet inte vad . men det gjorde inte ett dugg ont . han vred på knät hit & dit . jaja , satt där & drömde :D
haha , sen sa han att det var en liten benbit som hade åkt ut liet i lårbenen , jag tänkte , ''vafan hur ska dom ha det '' men ja , & så sträckte han ut mitt knä , & det var bra han gjorde det , för jag hade aldrig klarat det själv ! men nu får jag ligga med rakt ben & skit .! men han sa att jag inte får spela fotboll efter påsklovet . men rida det får jag göra :DDDDDDDDDDDDDD hihi , :D så jag var skit glad för det iallafall ! :Dsen åkte jag & mamma t mc , & sen kolla på överby & sen lindex , & då köpte jag 3 ringar ;D sen köpte vi mat & grejs ! :D
ja ? vad ska jag berätta mer ? :D
kisses / <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0