dagen

vakna vid halv 8 & bussen gick om 10 min så fick göra stress .
satte mig i bussen åkte t skolan .. sen börja skolan ..

lektionerna:
Ma: fick typ jobba utan en fröken några minuter för att det hände massa grejer på morgonen & skit ..  & 6:orna gick in i andra klass rummet ,
Sv:kommer ej ihåg vad vi jobba med då .. men 6:orna gick in i vårat klassrum ..
rast: bussen kuren med Erik , stoffer mike , maja :D (L)
Sv:kommer ej ihåg
so:jobba med finland .. :D
mat:jaa maat ?
rast: va med erik en liten stund själv , & sen kom alla andra & då gick vi t busskuren (: <3
so: jobba med finland ..
slöjd: träslöjd ;)
rast , va med erik & de.
slöjd : trää
hem: satt längsbak helt ensam med erik (; och , jaa (: <33333333


jag & alma gick t orkesten ( men ska sluta där) & sen åkte jag hem bytte om  & åt .. sen stack man till ridskolan , red jam  . gick lite dåligt över bommarna .. ostyrd .. ville inte som jag ville för en jävla duva i vägen.!
sen stack men hem ;)

ja detta var lite av min dag ;)






Kommentarer
Postat av: sofia

sv: okej :)

2011-04-29 @ 06:30:11
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta inte!

byt till musikskolan i vbg ist.

det gjorde jag och det är asbra :D

du r för duktig för att sluta :(

2011-05-01 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0