i love you .

Erik. you are the best in my life that has happened to me .. you make my life really. there is a wonderful person who is more than wonderful person .. it is you Eric .. will never leave you nice person. every day. you & me. you mean more than any other. you are mine. no one else & will never be .. I shall not leave you & you can not leave me.because then I regret it & cry to the dead. thanks for then is right there .. otherwise it would never become we. you are mine & are with me & my heart still .. you should be here next to me. you have good humor in the world. & it's my & your sense of humor. 
we may not have everything but we have each other when needed. 

you are my best & & always will be mine. 
love you erik <3

svenska här
Erik . du är det bästa i mitt liv som har hänt mig..du gör mitt liv riktigt . det finns en underbar person som är mer än underbar person .. det är du Erik .. kommer aldrig lämna dig fina person . varje dag . du & jag . du betyder mer än alla andra . du är min . ingen annans & kommer aldrig bli .. jag får inte lämna dig & du får inte lämna mig . för då kommer jag ångra mig & gråta till dötts . tack för då finns just där .. annars hade det aldrig blivit vi . du är min & finns hos mig & mitt hjärta jämt .. du ska vara här brevid mig . du har världens bästa humor i världen .& det är mitt & ditt humor .
vi kanske inte har allt men vi har varandra när det behövs .
du är min & bäst & kommer alltid vara min .
älskar dig erik <3

Erik . du är det bästa i mitt liv som har hänt mig..du gör mitt liv riktigt . det finns en underbar person som är mer än underbar person .. det är du Erik .. kommer aldrig lämna dig fina person . varje dag . du & jag . du betyder mer än alla andra . du är min . ingen annans & kommer aldrig bli .. jag får inte lämna dig & du får inte lämna mig . för då kommer jag ångra mig & gråta till dötts . tack för då finns just där .. annars hade det aldrig blivit vi . du är min & finns hos mig & mitt hjärta jämt .. du ska vara här brevid mig . du har världens bästa humor i världen .& det är mitt & ditt humor .
vi kanske inte har allt men vi har varandra när det behövs .
du är min & bäst & kommer alltid vara min .
älskar dig erik <3
I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you (eh )
A million miles wouldn't seem that far (bara för dig )
I'd go anywhere just to win your heart. (ey, bara för dig )
Bara för dig ska jag vandra genom eld,
och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp.
Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.
Jag ska vara din prinsessa, om du vill ha mig nära.
Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.
Minns första stunden, du och jag på rummet,
och väck mig inte nu för vem vet jag kanske drömmer.
I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you
A million miles wouldn't seem that far
I'd go anywhere just to win your heart.
Den 27 december blev ett datum att minnas,
när du och jag blev ett, jag din kvinna och du min man.
Firar 2005, vi gav varann ett löfte,
jag ska föda mina barn men dom ska ha mina fötter.
Du har krokiga tår, men jag älskar dig ändå,
och kärleken den blir större efter varje dag som går.
Ibland så kan jag tröttna, men vad förändrar de,
I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you
A million miles wouldn't seem that far
I'd go anywhere just to win your heart.
Vi har gått igenom mycket, varit glada vi har bråkat,
men har alltid kommit in och pussat dig när du ska sova.
Jag vet jag lovar mycket men jag bryter mer än så,
jag har alltid varit sån, nåt som du måste förstå.
Jag vet att det sårar, men jag ska försöka skärpa mig.
För Erik larsson du vet att jag älskar dig.
Du är min baby, den vackraste på jorden,
och jag utan dig är som båtar utan roder.
I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you
A million miles wouldn't seem that far
I'd go anywhere just to win your heart.
Jag ska vara din lilla prins, om du vill ha mig nära.
Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.
Minns första stunden, du och jag på rummet,
och väck mig inte nu för vem vet jag kanske drömmer.
I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you
A million miles wouldn't seem that far
I'd go anywhere just to win your heart.

en text lånad Fast ändra lite i låten



jag kommer aldrig glömma dig erik . för du är världens underbaraste personen .. jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0