smulan kom tbx ..

Smulan , kom tbx .. du var som en ängel , jag kommer aldrig glömma dig .
2 år 16 dagar sen du lämnade denna jätte fina jord .'
du bet mig 1 vecka innan du dog .. & jag har kvar märket ..
jag är glad för det ! för då kommer jag aldrig glömma dig.
varför bara hann du bli 1 år ? du mådde ju bra ... du var en superduper <3
du finns i himlen .. inte här på jorden .. men du finns i mitt hjärta & där trivs du bäst ..
tänk alla gånger du var här hos mig ..
det var värsta dagen på det året när du dog ..
skulle precis på discot.. grät på discot .. för du var min ..
kommer aldrig glömma dagen , dig ..
smulan .. när jag tänker på det namnet .. jag blir helt svimmig inom mig..
världens finaste namn .. & du ..
vi resa var bäst ..
du stog hos Johanna .. & blev uppfödd där & du var där ett tag & sen köpte vi dig ..
& ett år hade vi dej här hos oss .. jag & natalie var med dig så mycket vi kunde ..
vi hoppa med dig & va ute & gick med dig & natalie var ute & cykla med dig ..
du hade det bra hos oss ..
jag ville ha dig i mitt rum men fick inte . :(
jag var tvungen & säga t mamma att vi skulle ha en liten liten begravning i gräset för dig.
dem ända som kom va Mamma , Alma , Natalie & johanna & ja ..
det var så vackert .. för du var vackrast..
mådde skit typ i en halv månad .. sen gick det över ..
men jag saknar dig så j*vla enormt nu... <3
Smulan du har varit den bästa kaninen i mitt liv .. <3
denna texten var du värd .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0