svar från frågestunden !

sofia
Vilka bloggar följer du?  Kolla på det inlägget under så ser du :D
Kan du videoblogga nån gång? jag kan försöka , men då måste jag sitta på min systers data för har ej installerat än , men ska försöka nu (:
Vad har du för kamera? glömt av hur man stavar , men en videokamra , som är kass , men som ska ha 10 megapixel -.-
Hur gammal är din hund? 8 år i år :D
Vilken är din favvo färg? asså , jag har 4 färger som är mina favvofärgen , grå , svart , vit , rosa :D
Har du stor garderob?jag har 2 stora garderober xd :D
Sjunger du bra?det hoppas jag själv , men det är väldigt många som säger att jag sjunger fint .:D
Favvo plagg? mjukisbyxor & linne :D <3
Vem är din allra bästavän? Sofia Eriksson , som är duuuu :D <3
Vem vet allt om dig?ingen vet allt om mig , men Alma / maja vet nog mest :D
Hur många bloggar har du haft tidigare? 7 st :D haha :D
Hur många har du vart tillsammans med? 7-8 st :D
Vem har du vart som allra mest kär i?Mikael ....
Fotboll eller ridning? Ridning just nu , eftersom jag inte får spela än , men lika nästan :D <3
Vit eller svart? svart !
Vänskap eller kärlek? kärlek
Vinter eller höst? båda och :D <3
Är jag snygg? Sofia , du är det jaop ! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

aww ;* <3

2011-04-13 @ 18:22:51
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0