skryter lite i denna texten men ...! & tack till en person ....

sen olyckan i första början våga jag knappt hoppa , va livrädd för att rida.. men nu jag rider & hoppar Salka på tävling ! inte ett dugg rädd att hoppa ! var så sugen på att tävla ännu högre ! men hon orka inte . ! even om olyckan va på dig så sitter jag på ryggen & har fullfart . på ridskolan när jag hoppar dom ponnysarna . jag är livrädd att hoppa där  ! men på dej är du som en ängel & flyger fram . du är elit . du är min . ! kan göra vad som helst . ! du är min ängel . du kan hoppa allt . even om du gör fel så är jag nöjd  !
HEMBYS SALKA VALKA  <3
& jag vill tacka Marie R för att hon hjälpte mig med att lugna ner mig & jag sa att hon skulle vägra men så sa Marie att jag skulle tänka poestivt , & det hjälpte & vi kom felfria :)
TAAACK :D
film kommer ikvl /morrn / morrnmorrn......

Kommentarer
Postat av: Linda & Catharina

Hej :D vad är det som hänt om man får fråga? :/



Från Linda Carlsson!

2011-06-07 @ 23:16:43
URL: http://ridgalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0