why ..

min bästa. mitt allt. vill aldrig lämna dig. men hon/han förstör allt kanske för mig ? tårarna faller som en fallande stjärna.  stjärnor är underbara som just du. själv=underbar , andra = fail . hur ska jag kunna? jag vill aldrig falla. & kommer aldrig falla. faller ja. blir jag till skrot. mitt i himlen. kvällarna fina vid stjärnorna. i will never. i will never. bäst. bäst. bäst. i topp . jag älskar dig.
kommer aldrig låta dig gå. never , never , never. you are in the top for me. To never let you down & will never let you down. tårar .. ensamhet , tråkighet .... är det värsta som finns. disshet. de kom tårar. för dissning. men vad. helt annorlunda?  visa upp sig .? gillar inte sånt. men du är perfekt, underbar.

Kommentarer
Postat av: sofia [foto & vardag]

Har frågestund på bloggen, skulle vara kul om du kanske kunde skriva några frågor. :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/june/fragestund.html#comment

2011-06-08 @ 20:57:45
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0