bestämt mej själv ! :D

nu har jag bestämt mej att jag ska ha ''utan dina andetag'' på skolavslutningen . , fast längtar inte dit !
för då åker fan dom bästa t dalbo ! :(
kommer fan sakna 3 st jö :(
speciellt Mikael :( <3
men det är ett tag kvar :D

dagens vecka :
Måndag:va med alma
tisdag: TANDLÄKAREN -.-
osndag: ingenting
torsdag:tyvärr ingen orkester , kolla på hus ist , ridning
fredag : inget
lördag:inget
söndag:inget

fan vilken dålig vecka asså ! -.-

men funderar på om jag ska göra någon tävling ?
men info kommer mer i nästa inlägg om jag gör en tävling ..


men får väl börja med tävlingen eftersom man har så jävla tråkigt -.-
eller jag venne ? -.-
asså gud ska nog skriva mycket i detta inlägg ist så man har ngt att göra :)

men , ne nu gör jag tävlingen !
förlåt om jag härmar med en tävling men , det verkar kul ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0