en text till Sofia igen , <3

Sofia Eriksson ! <3
du är underbarast & vackrast  & sötaste & snyggast & sexigast i hela världen , <3
jag finns alltid för dej och sviker den alltid , syster , <3
du & jag är ett tsm , bästavänner' <3
om jag hade aldrig träffat dej , hade du aldrig varit min bästavän ' <3
om någon säger att du är fulast , osv , då jävlar kommer jag & slå ner dem ! -.-
de måste komma förbi mej först , <3
du är där & jag är här , men ditt hjärta är hos mig , & mitt hjärta är hos dej . <3
2 stycken har mitt hjärta & en av dom är du . <3
bästavänner' håller i hop , <3
om det inte håller i hop , så krossas allt i hop  , <3
& det vill jag nt , för du är min bästavän' för alltid , <3
Alla tjejer är bara så avendsjuka på att du är så jävla fin , snygg , sexig , söt , & HAR BRA HUMOR ! ,
som de inte har , & den du har humor med är med din bästavän' , jag , <3
jag kommer aldrig svika dej , min bästavän' <3
jag är så jävla avendsjuk på ditt utseénde. ingen har finare än du , <3
om det finns , så är det SOFIA ERIKSSON 2 , (som du är )
jag behöver dej jämt , bara för jag är en loser , & du är bäst , men dom andra fattar fan inte att du är bäst av alla , & jag är en loser !
jag kan säga allt t dej , <3
inte till dom andra , <3
därför för att du är min BÄSTAVÄN' <3
Marcus & jag finns för dej , men du säger inte allt , men är glad för att jag kan göra dej på humor , om jag inte kunde det ,
så blir jag också ledsen .. :(
Sofia , du ska bara veta hur jag älskar dej , du betyder mycket för att vara min bästavän'
ingen gör det bättre än du .
om jag berättar saker för de andra säger den till en annan person , men du gör inte det , (hoppas iaf ) . <3
& om jag inte hade dej , så kunde jag inte förklara det för dej ,när det är svårt för mej . <3
jag fråga dej om jag skulle säga det till han ,  du & han gör mej bara modigare , & modigare .
det var jag inte förut ,
ni är mitt liv , <3
annars hade jag inte vart hans & inte din bästavän' <3
Sofia , Jag är avis över allt med dej , <3
ditt utseénde , dina ögon , din röst , osv , <3
det finns 4 ord för dej .
jag älskar dej syster . <3
Jag gillar ditt namn , hela namn , mitt är fult , låter som en apa , men SOFIA ERIKSSON , är vackert , fint namn , <3
& jag är glad för du har det vackraste namn jag vet <3
jag finns för dej , jag älskar dej , sofia , jag är din syster , bästavän' <3
10 ord för dej sofia . <3
SOFIA ERIKSSON JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLA MIN VÄNNER , <3
Sofia Eriksson ! <3
du är underbarast & vackrast  & sötaste & snyggast & sexigast i hela världen , <3
jag finns alltid för dej och sviker den alltid , syster , <3
du & jag är ett tsm , bästavänner' <3
om jag hade aldrig träffat dej , hade du aldrig varit min bästavän ' <3
om någon säger att du är fulast , osv , då jävlar kommer jag & slå ner dem ! -.-
de måste komma förbi mej först , <3
du är där & jag är här , men ditt hjärta är hos mig , & mitt hjärta är hos dej . <3
2 stycken har mitt hjärta & en av dom är du . <3
bästavänner' håller i hop , <3
om det inte håller i hop , så krossas allt i hop  , <3
& det vill jag nt , för du är min bästavän' för alltid , <3
Alla tjejer är bara så avendsjuka på att du är så jävla fin , snygg , sexig , söt , & HAR BRA HUMOR ! ,
som de inte har , & den du har humor med är med din bästavän' , jag , <3
jag kommer aldrig svika dej , min bästavän' <3
jag är så jävla avendsjuk på ditt utseénde. ingen har finare än du , <3
om det finns , så är det SOFIA ERIKSSON 2 , (som du är )
jag behöver dej jämt , bara för jag är en loser , & du är bäst , men dom andra fattar fan inte att du är bäst av alla , & jag är en loser !
jag kan säga allt t dej , <3
inte till dom andra , <3
därför för att du är min BÄSTAVÄN' <3
Marcus & jag finns för dej , men du säger inte allt , men är glad för att jag kan göra dej på humor , om jag inte kunde det ,
så blir jag också ledsen .. :(
Sofia , du ska bara veta hur jag älskar dej , du betyder mycket för att vara min bästavän'
ingen gör det bättre än du .
om jag berättar saker för de andra säger den till en annan person , men du gör inte det , (hoppas iaf ) . <3
& om jag inte hade dej , så kunde jag inte förklara det för dej ,när det är svårt för mej . <3
jag fråga dej om jag skulle säga det till han ,  du & han gör mej bara modigare , & modigare .
det var jag inte förut ,
ni är mitt liv , <3
annars hade jag inte vart hans & inte din bästavän' <3
Sofia , Jag är avis över allt med dej , <3
ditt utseénde , dina ögon , din röst , osv , <3
det finns 4 ord för dej .
jag älskar dej syster . <3
Jag gillar ditt namn , hela namn , mitt är fult , låter som en apa , men SOFIA ERIKSSON , är vackert , fint namn , <3
& jag är glad för du har det vackraste namn jag vet <3
jag finns för dej , jag älskar dej , sofia , jag är din syster , bästavän' <3
10 ord för dej sofia . <3
SOFIA ERIKSSON JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLA MIN VÄNNER , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0