Hemma !

Vet att jag skrev Hemma ! men det var längesen jag var hemma men :D

dagen:

Skola på morran !
skolschema :
först hade vi svenska & fick rita , så länge hon läste .
sen hade vi matte :o
sen rast .
sen idrott , trött , men prata med mikael lite då :) han stog bakom mej hela tiden :P
haha :D
sen hade vi mat , usch matmat , bläblä ..
sen hade vi rast !
sen hade vi läsning ,
sen nutidsfrågor -.-
sen engelska :o
sen rast ,
sen sv & då prata vi om discot :) awesome :D
& sen åkte jag hem så klart , !

dagen forstättning :

sen när jag kom hem så fick jag äta snabbt sen åkte vi till vbg jag & mamma . :) kulkul :D

men snart ska jag nog till stallet om jag orkar , börjar bli sjuk tror jag -.- :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0