någon ? tretorn t salu ?

Jag vill ha tretorn !
någon som har tretorn ?
granngården i brålanda hade bara tretorn skor -.-
jag vill t överby i ddaaahhhhh !
fast tv är roligare & datan med XDDDDDDDDDD

stoffer sa att mikael sa att jag skulle logga in vid halv 3 på msn , men jag var ju redan inne , & han skulle logga in då oxå , men han har inte gjort , & mikael ville snacka med mig om ngt ... ?


jag kan inte somna på natten , :(
så jag är as trött på morgonen !
så jag vakna typ 12 i morse ? :ooooooo
hhuhu , tro det inte blir ngn skola i morrn heller , men vill träffa kompisarna !

& på måndag ska jag kolla upp mitt knääää! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hoppas det är bra så jag kan börja spela fotboll & rida ! :D & springa (:
jag är asa mycket rastlös!
men får nog använda krykorna resten utav veckan som det läker sig ännu mer !
& så ska jag ta det lugnt mest nu !

jag vill börja rida nu !
jag vill öva t ridlägret !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0