nananaa,

Heheh ? 
dagen :

vaknar , (vetteej) ngt iaf , satte på darton som vanligt ?xd
sen satt jag fof med darton .
sen ringde malin om jag skulle vara lite med alva & alice . jag sa ok
sen så ringer alva & säger att dom kommer nu & hämtar med & jag stressar , & sminkar mej & plattar håret på 5 min , & dom kom ju inte på 15 min .:o
haha , man ska inte stressa men xd
men i morgon skulle jag vart med malin men måste passa Selma & freja , så man får väl göra ddet ?
& innan jag ska passa så ska jag t MERK & kolla på löshoppning ? :o
men det blir la kul ?
bajsbajs , ska skriva långa inlägg varje dag , men nu kommer olika texter på låtar i nästa inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0