sims 3 funka inte :(

fan sims 3 funka inte :( nu blir jag fan lessen -.-

får väl spela ngt annat ist ? :D
som lizom vad då ?
eheh , venne , onlinespel ? -.-

ne det orkar jag inte !

bllaabbllaa , duschen då ?
nej det tar vi senare -.-

bajjss !
jag vill ut & ta bilder :D


hmm , får göra det sen:)

jag gillar inte att vara sjuk , men jag ska fan åka t överby i moeen ändå !

jaa , kan kolla på lite kläder ?
pallar jag inte !
sova då ? nej
ja vet , !

eller nej jag vet inte
colan väntar på mig !

jag vill börja rida igen jag hatar att jag gick omkull med salka & jag får inte spela fotboll :( / rida / springa / dansa osv, bara gå :(
jag får damp också -.-jag är verkligen souial nu , så det räcker ha det bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0