skolan var awesome ! :D

omg , i skolan i dah ! 
det har varit as kul i skolan i dag ! 
haha ,
skoldagen:
Matte : va la lite kul , lite fniss där & här :D

engelska:fick jobba ute & läsa med Emmy , skrattskratt åt gubbarna som kom med nya datorer , dom mobbaa mej Emmy & ena gubben ! :o

rast: va inne med Mikael , pontus . m , Rasmus , niklas & erika ! , fixa låtar t discot ! :d kul :D

Svenska : gjorde inget speciellt då !

Bild : fixa pris t danstävlingen med erika & rasmus !

mat: mat ? xd

Rast: fixa låtar med Rasmus , erik , marcus , stoffer & erika ! :D

SO : hade so två timmar , & då kom souialtjänsten & han kan ju fan nt skriva :o kent :o
& det var as mycket fniss , för jag fråga rasmus ,'' undra hur dom gör när man blir våldtagen , &
fyfan vad jag skratta xd , & rasmus peka på maja ist xd ist för mej asso :D haha , awesome !

rast: & då var jag & erika ute en stund .

musik: , & vi hade 5 i topp , & sen såg vi film :D

det var skoldagen :D


sen har jag inte gjort något mer vidare  :D

/bp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0