Sofia ! <3

Sofia Eriksson !<3
du vet att jag alltid finns & finns varje minut ! <3
& i bland behöver du mig inte . <3
men just nu behöver du mej !<3
& jag älskar dej , <3
& jag lämnar dej aldrig , <3
ist lämnar jag jag min hjärta hos dej . <3
du vet en till som finns också , men du säger inte till någon i bland , <3
Han är din , du ska kunna säga till han , <3
han älskar dej på hela vår vackra jord . <3
du får va glad att du har mej & han . <3
finns alltid hon dej bästavän' , <3
jag sviker aldrig dej , berättar aldrig hemlisar som du säger , <3
om jag gör det så är jag bara avendsjuk , <3
men jag är inte avendsjuk , jag är fan avendsjuk på din utseénde, <3
ingen har finare än dej gmn , <3
kom i håg det , <3
för jag finns här , <3
De är bara avendsjuka hur jävla fin du är & snygg ,& har bra jävla humor , <3
de kan skaffa sig ett liv om dem inte slutar va så avendsjuka på ditt humor & utseénde !
glöm inte , jag finns alltid hos dej bästavän' <3
ilu
/BBellaaa Y
Sofia Eriksson !<3
du vet att jag alltid finns & finns varje minut ! <3
& i bland behöver du mig inte . <3
men just nu behöver du mej !<3
& jag älskar dej , <3
& jag lämnar dej aldrig , <3
ist lämnar jag jag min hjärta hos dej . <3
du vet en till som finns också , men du säger inte till någon i bland , <3
Han är din , du ska kunna säga till han , <3
han älskar dej på hela vår vackra jord . <3
du får va glad att du har mej & han . <3
finns alltid hon dej bästavän' , <3
jag sviker aldrig dej , berättar aldrig hemlisar som du säger , <3
om jag gör det så är jag bara avendsjuk , <3
men jag är inte avendsjuk , jag är fan avendsjuk på din utseénde, <3
ingen har finare än dej gmn , <3
kom i håg det , <3
för jag finns här , <3
De är bara avendsjuka hur jävla fin du är & snygg ,& har bra jävla humor , <3
de kan skaffa sig ett liv om dem inte slutar va så avendsjuka på ditt humor & utseénde !
glöm inte , jag finns alltid hos dej bästavän' <3
ilu
/BBellaaa <3

Kommentarer
Postat av: sofia

gumman, jag älskar dig så otroligt mycket !



jag hatar mitt liv och allt är bara så jävla piss nu.



jag finns 24/7 för dig bella.

du är underbar och jag lämnar dig aldrig.

<333333333333333333333333333333333

2011-03-04 @ 21:54:15
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Bella på bloggen ;)

sofia , jag älskar dej bästavän' <3

2011-03-04 @ 22:12:17
URL: http://asgrymponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0