sorry ..

sorry för jag inte har skrivit myckeet ?
men iaf , JAG SKA T ANNA WESSMAN RIDLÄGRET! :D
18-22 juni :D
hihi :D

men iaf :D
igår sov man hos Alma t i dag ! :D
det var as kul , :D
öhm , kan man sägaxd :D
haha , hemlis :D


vilka hejar ni på melodifestivalen ? :D
haha , Jag blir kär. Danny.!

hehe , jag man kan bli kär , . <3


dagarna som kommer ! :d

Lördag: rida salka inför träningen på torsdah! :D

Söndag: rida Salka för träningen! (tror ja )

Måndag: hitta på ngt , rida ksk .

tisdag: piano

Onsdag : packa & skritta salka lite , & fixa t träningen!

Torsdag: träning hoppning ., tränare: Nina Persson.

Fredag: disco 6-10 " :D fett kul ..

lördag: upp kl 6 & åka buss t skåne t Jan brink :DD

söndag : vila eller ngt ! :D




/bp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0