star ♥

stjärnan är min . det ska vara din med . inte bara min . ensam . är jag med stjärnan . men stjärnan är inte du , det är stjärnan , du är den personen jag älskar . men vart tog det i vägen ? jo ingenstans . bara as långt bort . den ska vara här . marken är här . himlen där uppe . men jag är i mellan i mitten och väntar tills du kommer . men du kommer aldrig tillbaka . du kolla på mig , jag kolla på dig , kunde aldrig släppa dig igen . varför ? det blir bara svårare . din kompis har rätt . men du var den rätta . dom andra finns längre bort . jag tänker på dig varje sekund , minut . men jag försöker släppa dig igen . men då hände det att du kolla på mig hela tiden . & då kollar jag på dig . livet är svårt utan dig . inte mitt fel att det hände . vill bara ha dig igen . året om . sitta vid vattnet & ha det kul . men det som hände . det vet jag faktiskt inte .men du . jag älskar dig , men det tror inte du på . du tror jag bara skojar . men jag skojar inte för du var sann , ingen falsk .  men varje gång vet jag inte vrf det händer ? jag får aldrig reda på det . mina ögon blir suddiga eller är det du som är så söt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0