taggad tills i morrn ! :D

Haha , 1 april i morrn & då ska jag , erika , stoffer , edvin , viktor , adam , rasmus , lossas komma försent t skolan , & sen skoja med fröken XD 

fan vad kul det kommer bli kul ! :D
haha , kan försöka filma allt ! :D
huhu ;D
komma skoja runt med skolan som fan ! :D
btw , i dag så kom Lena Utter doms smås lärare , & stoffer svärde & Lena bah ! 

Lena:hörrudu , gissa vad vi har pratat om i dag ? 
Stoffer:hur fan ska jag veta det ?
Lena : vi har pratat om att vi inte ska svära i skolan  & då ska ju ni inte heller det !
stoffer: HAHAHAHAHAHAH :D
Jag : HAHAHAHAHAHA , framför lenas ögon XD 

fyfan , vad dryg jag börjar bli mot läraarna XD
jag & maja har typ vält alla trähästar XD
haha , fyfan :D '
bjuder på en bild? D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0