hm , detta ska bli jätte ____

ska detta bli jätte långt ?
okejdå :o

nu ser jag på sune charmknutten  , jag har sett den i 5 & ett halvt år varje kväll , jag tröttnar aldrig på den :p

fråga mej inte hur jag kan , okej ? xd
aj , min arm ;o
kramp har jag :o
oohh , fan , jag längtar t 18 & 19 mars :D

18: disco i skolan :D
19:JAN BRINK  :D

det kommer nog bli kul :D
men asså , man vet ju aldrig ? :D
haha , xd

sommaren får ta och komma nuo :s
jag blir slöare om jag inte får ut & springa när det är halkigt :o
men jau , ..
om jag ska se på en anna film på datan ? :ddddddddddddddd

haha , jag kom på en sak , i morse vakna jag av att min dator va på för jag somna framför datan igårnatt xd

hah  , så kan det hända  :D

''hej jag heter sune ''
'' jag borde inte vara här''
''näj , inte jag heller''
'' men jag är inte sjuk''
''varför är du här då ''
**pang**

''vad sa pappa då ?''
**blblbbuublblbbibi*
,''sen tappa han  telefon luren ''
'' va sa din pappa då ?''
'' han sa att jag skulle lägga på för han skulle åka och kolla på en båt ''

hhaha , älskar dom replikerna på sune xd
men , min kamra laddar som fan , tar ju flera år oxå :o

nä , får nog se på film nu , , men älskar er , <3

/B£[[4P£TT£$$0N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0