tro / nt tro ?

jag hälsar t dej på sms , men du hälsar inte tbx.
du pratar nästan aldrig med mej .
du sitter aldrig med mej .
jag känner mej som , jag vet inte vad .
men det ska funka .
du kanske tror att det funkar ?
men nej det funkar inte .
Känner mej gött sårad efter dej . !
du sa själv att det ska funka & vara ett otroligt ___________ ?
men nej , det är det inte .
jag önska att jag kunde säga den saken till dej .
men du sårar mej bara & lyssnar på andra .
jag saknar den gamla tiden .
men den nya tiden är den falsk .
falsk falsk falsk !
sårad sårad sårad !
av av av !
dej dej dej !

sårad av dej .

Den gamla tiden , den tiden alla kolla på oss .
men nu kan dom ju inte kolla på oss ?

you are my angel

jag har hjärtat du har nykeln till mitt hjärta
du har hjärtat jag har nykeln till ditt hjärta''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0