Blond igen(:

igår färga jag mig hår t blondt ;) 
det är typ guuuult -.-
Men iallafall . 

Dagen:
No:Jobba med TRÅKIGA VÄXTER . 
Sv: Öva på i have a dream t skolavslutningen utean sexorna
Rast : tråkig rast för inte sexorna va med :/
Ma: tråkig Matte! -.-
Eng:tråkig Engelska määd ? ;o
Mat:gooooood mat :D
Rast: tråååååkig rast .
Sv: Jobbade med vän med svenska -.- mitt förslag (ovän med svenska ? )
Bild : tråkiiiigt . 
Rast: satt på däckgungerna med maaja ;) 
Eleevens val : såg på film & ritade ;) 
väntade på bussen: prata med Adam & viktor . hade as roligt xd


Maja följde med mig hem & vi åt spela lite fotboll sen hoppa studsmatta , sen passa liet fotboll , sen kom emelie (vår fotbollstränare) & hämta mig & Maja & fotbollsträäääna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0