dagen=crazyyyy ;*

dagen var helt jävla crazy ofc ;*
men en uppskattad dag ? ;*
hahah. det hände mycket . men kan berätta lite saker men .. inte de andra xd ;*
för var det ju konfakalas för Erik & vi spela innebandy & fotboll & världens krig med bollar men var ju ensam tjej :((((
men sen stack vi hem & så kom christer & monica hem & så körde pappa & christer upp Markus t vargön ;)
& sen stack vi t mellerud ;)
där va det crazy . men gött att träffa massor med folk ;* <3
prata med Evelina f en stund . världens underbaraste person ;* <3
& man såg ju massor med folk ? ;*
sen stack vi hem t Daniel & Johanna & sen stack jag & johanna & tog in hästarna ;)
sen åkte vi hem igen till johanna & daniel ;)
vi var där t 12 ;)
så nu är jag äntligen hemma ;*
imorgon ska jag t kyrkan & sjunga sen kaanske det blir nuntorp med Alma & Cajza & jag & Salka ;)
men kysssss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0