svar t frågestunden

Anonym om frågestund;):
Vad heter du på Bilddagboken?
Sofia eqvist om frågestund;):
kan du ta kort på all din utrustning & berätta vad du tycker om det ?
tror du att du kommer komma ut & tävla runt 70-75 cm på tävlingar ?
isabelle om frågestund;):
kan du berätta lite om dig & salka någon dag ?
du kan väl ta kort på dina kompisar & skriva lite om dom ? :)
KRAM ISABELLE
Anonym om frågestund;):
Vad heter du på Bilddagboken? min vanliga @pppppettersson hästbdb @mirakelponny
Sofia eqvist om frågestund;):
kan du ta kort på all din utrustning & berätta vad du tycker om det ? jag ska försöka på lördag , för då ska jag greja med min utrustning . men kan inte lova att jag gör det derekt , & så måste jag ha den datan som jag kan ladda in dom . !
tror du att du kommer komma ut & tävla runt 70-75 cm på tävlingar ? det tror jag allt !
isabelle om frågestund;):
kan du berätta lite om dig & salka någon dag ? ja visst kan ja det :)
du kan väl ta kort på dina kompisar & skriva lite om dom ? :) ska prata med mina kompisar för dom som vill kan jag berätta om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0