svar till en tjej !

vet att jag skulle skicka en kommentar oxå & tar den texten hon skicka t mig .
Intervjuv med (Bella Pettersson) och hennes ponny (Hembys Salka Valka)!

Hur länge har du ridit: 9 år 
Hur började du rida:va hos min dagmamma & hon hade hästar så börja rida på en shetlands ponny Madicken ;)
Vad är det bästa med (Hembys Salka Valka): att hon är det bästa som har hänt mig .
Vad är det sämsta med (Hembys Salka Valka): inget
Vad är ditt mål med (hoppa 70cm i bana)
Har du egen blogg: (http://asgrymponny.blogg.se)
Vad handlar den om: olika
Hur många dagar i veckan rider du: just nu rider jag inte ofta. för har läxor , fotboll , musik & skit .. 
Hur hög är (Hembys Salka Valka): vet inte derekt men en c-ponny xd
Hur gammal är (Hembys Salka Valka ): 10 år i 14 maj
Varför ville du bli intervjuvad: hade lust & det är kul :)
Vad tycker du om min blogg: den är rolig att läsa !
Borde jag ändra på ngt: nej !

Här är (Bella Pettersson)s och (Hembys Salka Valka)s bästa bild:


Här är (ditt namn)s och (ponny)s sämsta bild:
smidig jag äe :)
den är fin men endås FAIL på mig xd ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0