veckans blogg !

så här ser det just nu ..
emelie Andersson 3 röster

Sofia Eriksson 4 röster

Stina Petersson 2 röster

Maja Simonsson 0 röster

Isabella och Moa johansson 1 röst

Malin fredriksson 0 röster

Frida Lenard 0 röster

Sofia Eriksson Leder .
men nu ska jag ta bort 4 deltagare .
det blir :
Malin fredriksson
frida lenard
Isabella och moa johansson
maja simonsson


tyvärr ni inte vidare .


nu står det imellan

Sofia Eriksson
Emelie Andersson
Stina Petersson

& jag ränkar med andra poängen också när ni röstar så´RÖSTA RÖSTA !

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson c:

Hah vad förvånad jag blev att se jag gått vidare ;p

Blir det lixom vinnare 1, 2 och 3 eller vinner bara en? för det är ju lixom 3 st i final :)

2011-05-02 @ 22:10:38
URL: http://sstinapetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min röst:

emelie andersson

2011-05-10 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0